DobraGoshka zaczyna

Tym razem na serio, a nie jak do tej pory. Milon założonych adresów, blogów i dalej pustka. Zatem porzucam wszystkie inne strony i zostaje tutaj już na dobre. Powoli będę odkrywać cienie i blaski blogowania. Dziecko śpi. Ja piję kawę i jest sobota. Czego chcieć więcej. Może tylko kocurka krzątającego się po moich stopach odzianych w wełniane skarpetki.
Dobra muzyka też jest.

Pomysł na nową stronę, zrodził się pod wpływem mojego wyjazdu do Szwajcarii. Mieszkam w Zurychu od ponad dwóch lat i wciąż nie mogę się tym miastem nacieszyć, a i tak tylu rzeczy jeszcze nie odkryłam. Poza Szwajcarią i Polską oczywiście, bywam też na Słoweni. Zakochałam się w tym kraju bez reszty. Spędzam tam zazwyczaj chwilę w wakacje. Kolejny post będzie przeniesiony z mojego poprzedniego bloga, ale też chcę go tutaj mieć i wspominać czas błogiego leńistwa. 

Przyzanje też, że dużą motywację do założenia bloga mam po przejrzeniu stron dziewczyn z Klub Polek na Obczyźnie. Te kobiety są po prostu niesamowite! Codziennie lektura przed snem, obowiązkowo! Dzięki Waszemu pisaniu, co wieczór jestem na innym kontynencie i w kolejnej fascynującej miejscowości. Marzę, że i mojego bloga kiedyś będzie można czytać tak jak te klubowe. Jeszcze tylko przejść przez szkołę blogowania, wybrać ładny szablon, uzbroić się w konsekwencję, cierpliwość i pisać do upadłego…

Skomentuj

